Snö


Har verkligen helt lyckats att hålla mig ifrån att skriva om en av mina stora laster, nämligen SNÖ smycken. Har en del, tillräckligt många skulle nog min man säga, men jag kan aldrig få nog. Så nu när jag fyllde år lyckades jag få inte mindre än tre stycken underbara snö smycken. Och jag kan utan tvivel säga att jag kommer att använda dom och dom är så fina. Här ovan är ett långt halsband med en stor kula (fått av min man), nedan ett kortare som jag fått av Bodil m. familj (glöm inte att titta på hennes blogg, fina bilder från vår träff i helgen) Det tredje halsbandet har jag ännu inte på bild, men det kommer.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Tre stycken?! Wow. Fina var de i varje fall. Ikväll har jag satt över pengarna! Kram, kram.

2008-09-03 @ 22:40:04
URL: http://gladjeamnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0