Alla hjärtans dag

image38

Är barnsligt förtjust i hjärtan, och denna dag är ju på detta vis speciell. Som så många säger borde man uppskatta sina nära och kära varje dag, men jag tycker att det är bra att det finns dagar som gör att vi anstränger oss lite extra. Som småbarnsföräldrar blir denna dag en fantastiskt vanlig dag. Noah och jag umgås hela dagen och väntar på att D ska komma hem. Vi äter något gott och sedan ska vi gå på babysimning tillsammans. Vi kommer hem därifrån och då har D och jag en stund tillsammans innan jag somnar...Alltså en helt vanlig fantastisk dag tillsammans med personer som betyder mest för mig.

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran Stina

Ohh så fint. Låter som en perfekt Alla hjärtans dag! Snart åker jag iväg, och nej jag kommer inte skicka ett mms om dagen, tänker skicka 2 :) inte för att göra er avundssjuka, nej nej.. er tur kommer :)
KRAMAR till er båda 3 ;)

2008-02-15 @ 13:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0